Forum Forum Plutonu Specjalnego "Santy" i grupy rekonstrukcyjnej GRAD

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

B-2-0 / Bravo Two Zero - by MYMY

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Plutonu Specjalnego "Santy" i grupy rekonstrukcyjnej GRAD Strona Główna -> Scenariusze
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
militarius
Pluton Specjalny "Santy"
Pluton Specjalny



Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 405
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DG

PostWysłany: Nie 15:10, 10 Gru 2006    Temat postu: B-2-0 / Bravo Two Zero - by MYMY

B-2-0 / Bravo Two Zero

Opis ogólny sytuacji

Irak, w czasie pierwszej Wojny w Zatoce. Brytyjski oddział specjalny ma przerwać światłowód, którym transmitowane są namiary na cele dla irackich rakiet Scud. Wyznaczony do ataku punkt, w którym jest linia światłowodowa niespodziewanie okazuje się być chroniony przez jednostkę wojsk irackich. Konfrontacja irakijczyków i brytyjczyków jest nieuchronna. Zaskoczenie działa na korzyść brytyjskich żołnierzy, ale poważna liczebna przewaga, leżąca po stronie wojsk irackich stanowi duże zagrożenie powodzenia akcji brytyjczyków.

Uczestnicy

jednostka armii irackiej - min. 6 osób,
oddziały specjalne - zawsze nie więcej jak 50% liczebności irakijczyków (czyli min. 3 osoby).

Zadania

Brytyjczycy - podłożyć ładunek wybuchowy pod minimum 1 z 4 punktów (np. słup lub drzewo - wcześniej wyznaczone !),
Irakijczycy - mimo zaskoczenia co do miejsca i czasu ataku uniemożliwić w prosty lub wymyślny sposób wykonanie zadania brytyjczyków.

Informacje dodatkowe

Proponuję 4 odmiany scenariusza, różniące się poziomem trudności:

1. (najłatwiejszy) - ładunek podłożyć pod 1 z 4 punktów (słup / drzewo). Podłożenie ładunku czyli zatrzymanie się 1 osoby przez 5-10 sekund pod słupem / drzewem oznacza wykonanie zadania,
2. (trochę trudniejszy) - j.w. , ale z obowiązkiem wycofania się "brytyjczyków" do wyznaczonej (niedalekiej) strefy,
3. (trudny) - tak jak w 1. odmianie, ale ładunek trzeba podłożyć w 2 z 4 punktów,
4. (najtrudniejszy) - j.w. i jak w odmianie 2. czyli po podłożeniu dwóch ładunków trzeba się wycofać do bezpiecznej, wcześniej wyznaczonej strefy.

Rolę linii telekomunikacyjnej może grać kilka słupów lub drzew stojących mniej-więcej w jednej linii. Ważne, by rzecz jasna przed rozpoczęciem gry wyznaczyć które to słupy lub tym bardziej które to drzewa biorą udział w grze.

Autor: MYMY
Zredagował: Cappuccio - 08-08-2005, 20:27

Copy from [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Plutonu Specjalnego "Santy" i grupy rekonstrukcyjnej GRAD Strona Główna -> Scenariusze Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin